Mål for denne uken!

Trenger å lage meg en treningsplan for hver uke. Hvertfall for de 5 første dagene, altså mandag til fredag.

Jeg har begynt å kjenne tendenser til beinhinne betennelse i leggene, så denne uken kommer jeg ikke til å løpe på mølle eller ute. Jeg tar en "hvile" leggene uke. Så da må jeg finne på andre aktiviteter.

Mandag: 30 minutters spinning på Nr1 Fittness etterfulgt av øvelsene som jeg har fått av Josè

Tirsdag: Hviledag

Onsdag: Klatring i Lemkulhallen i 2-3 timer

Torsdag: Basisball Raw 45 minutter, etterfulgt av øvelsene fra Josè

Fredag: Øvelsene fra Josè, men bytter ut oppvarming på mølle med egen spinning

Lørdag: Hviledag

Søndag: Hviledag (Kanskje basisball)

Jeg setter meg kanskje høye mål! Men dette skal jeg klare. Er bedre å trene en liten time, ennå å ligge som ett slakt på sofaen. Og så er jo egentlig den følelesen av å være sliten, på en god måte, helt fantastisk!

 

Har også funnet ut at jeg trenger nye løpesko! Jeg misstenker at det er skoene, som sikkert er feil for foten min, som gjør at jeg får det jeg tror kan være beinhinnebetennelse. Så det blir også mål denne uken. Finne sko som passer til MEG!

 

 

Én kommentar

caro

03.02.2014 kl.23:55

Ta en tur til Löplabbet, de undersøker fotsålen og løpestilen din og finner sko som passer. Det gjorde jeg og fikk en liten a-ha-opplevelse i forhold til hvilke sko jeg bør bruke.

Skriv en ny kommentar

Lars-Andreas og mamma

Lars-Andreas og mamma

30, Bergen

Mamma til 2 :) Bloggen handler om storebror og lillesøster, hverdagen vår og hva vi driver med. Kopiering og misbruk av mine bilder vil bli politianmeldt. Vil du ha kontakt med meg så send en mail til annegjenssen@hotmail.com leser denne bloggen NÅ

bloglovin online counter

Kategorier

Arkiv

hits